Šund zabavnik

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Komentari On/Off

Bok!
Ja sam Glupinickname a ovo je "Šund zabavnik" - trivijalni blog o trivijalnim temama. Njihov popis možete pronaći ovdje.

Čitamo se!

(GNN)

Stranice
Fantastika - SF&F podforum IMF-a
AV Club - krasan način za gubit vrijeme
TV Tropes Wiki - Learn it. Love it. Live it.
Roger Ebert - zakon recenzije i zakon blog
Wrong Side of Art - stoljeće filmskog šunda
Good Show Sir - samo najgore SF naslovnice
Shorpy - fantastični skenovi starih fotografija
Modern Mechanix - vickasta znanost jučerašnjice
Tales of the Future Past - budućnost kakva je trebala biti.
Dark Roasted Blend - kul stvari iz znanosti, tehnologije i šunda

Blogovi
"Beware! The Blog!" - moj stari blog
At the Diner - patnje mladog Nighthawka
Blogov kolac - blog Darka Macana
Svijet u boci - odem pa čitam
Nefove kolumne - funny as Hell
Nepoznati Zagreb - "Ulicama moga grada..."
Dečko koji obečava - trash movies galore
Almighty Watashi - da ne postoji, trebalo bi ga izmislit





20.12.2009., nedjelja

Sky Pirates of the Caribbean: uvod

Nakon što je naša "Vampire: The Masquerade" kampanja u New Yorku 1980ih naišla na određene tehničke probleme, odlučio sam ponuditi frendovima par stvari kaj bi mogli igrat umjesto toga kako bi izbjegli presušivanje tjednog frpanja:

- nastaviti moju super kul urbanu šund kampanju u Aurora Cityu koju sam vodio u veljači dok mi D20 Modern pravila nisu dojadila svojom kompliciranošću. Sistem me i dalje ne veseli previše, ali za ovu kampanju barem imam hrpu zapisanih ideja a igrači gotove likove.

- horor kampanja negdje u Srednjoj Europi negdje između dva svjetska rata. Tu nisam imao neke jasne ideje za priču ali barem sam znao kakav štih želim: gotički svijet ludih znanstvenika, tajnih organizacija i čudovišta iz narodnih priča. Inspiracija su mi Papićev "Izbavitelj", Universalovi horori iz 30ih (na čelu sa "Frankensteinom"), rani njemački horori poput "Nosferatua" i trileri Fritza Langa ("Dr. Mabuse, Der Spieler", "Das Testament des Dr. Mabuse", "M").

- 1930e nešto nešto Karibi nešto nešto cepelin

Naravno, frendovi su se odma zakačili za ovu treću ideju. I, iako isprva nisam bio siguran kaj bi točno s njom, što sam više razmišljao, to mi je zvučala sve bolje i bolje. Nekoliko dana kasnije, složio sam i poslao naokolo ovaj opis:

Ideja:

"Karibi, 1936. Bila je mračna i olujna noć kada je posada cepelina primila poziv u pomoć preko brodske krugovalne postaje. Ometena statikom oluje nad Meksičkim zaljevom, djelomična poruka navodila je koordinate drugog broda i samo tri riječi: "Barun Samedi" i "smrt". Bio je to početak smrtonosne avanture od koji će vam se zalediti krv u žilama! Možete li podnijeti sva uzbuđenja of the...

SKY PIRATES OF THE CARIBBEAN!


ZEPPELINS! SKY PIRATES! DANGER! VOODOO! LOST TREASURES! DANGER! NAZIS! MAD SCIENCE! DANGER! DANGER! HIGH VOLTAGE!

Ovaj uzbudljivi novi radio serijal RKO-a počinje u četvrtak 17. prosinca u 20h. "Sky Pirates of the Caribbean" vam donose cigarete Lucky Strikes. Lucky Strikes cigarete - liječe bronhitis, astmu i tuberkulozu.

Neke ideje za likove:

Zračni as, špijun, lovac, lopov, novinar, kapetan, plaćenik, misionar, prevarant, arheolog, krijumčar, mehaničar, hipnotizer, domorodac, znanstvenik, Kung Fu borac, iritantni klinac, barska pjevačica…

Inspiracija:

"Firefly" – likovi iz serije su dobri primjer posade za privatni cepelin ali i poslova kakvim bi se takvi ljudi mogli baviti: od krijumčarenja (rum, cigare) preko pljačkanja brodskih olupina do prijevoza putnika, robe ili stoke.

"Cowboy Bebop" – vidi pod "Firefly".

"Otimači izgubljenog kovčega" – Klasik. Ovo je otprilike ton na koji pucam: egzotične lokacije, avanture, nacisti, magični MacGuffini i – tu i tamo - kul tehnologija (leteće krilo, podmornica).

"Fantom" – iako ni upola tako dobar kao "Otimači", "Fantom" ipak nudi niz kul stvari: maskiranog osvetnika iz džungle, drevno bratstvo azijskih gusara, megalomanskog negativca i eskadrilu zračnih piratica koje predvodi Catherine Zeta-Jones.

"Crimson Skies" – kompjuterska igra o zračnim piratima u alternativno-povijesnim 1930ima. Misije uključuju borbu protiv suparničkih piratskih cepelina, spašavanje otetih znanstvenika, potragu za blagom i krađu eksperimentalnih aviona.

"King Kong" – Skull Island je savršeni primjer izgubljenog svijeta: skriveni tropski otok sa kanibalima, dinosaurima, vulkanom i golemim ruševinama drevne civilizacije.

"Casablanca" – ovo je dobar primjer kakve su luke na Karibima. Šverceri, fašisti, kriminalci, špijuni, kolaboracionisti, korumpirane kolonijalne vlasti…

"Tropico" – uz "Casablancu", ova igra mi je glavna inspiracija za piratske luke

"Sky Captain and the World of Tomorrow" – svijet ovog filma je malo previše uglancan i futuristički za štih koji bi ja htio ovdje. No, onaj dio pred kraj filma kad heroj sleti na otočnu bazu ludog znanstvenika je taman.

Oprema:

D&D kocke
Mapa Kariba
Ravaged Earth Character Sheet

Savage Worlds – Explorer's Edition RPG

Ravaged Earth – pulp setting za Savage Worlds RPG



Za Savage Worlds RPG sam se zainteresiral ovo ljeto kad sam čuo da je u pitanju ultra-jednostavni sistem u maniri GURPS-a. S obzirom da mi je proučavanje pravila daleko najdosadniji dio GM-anja a šund je tip žanra koji traži puno akcije i borbe (tj. poznavanje pravila), općeniti i intuitivni sistem bi mi puno bolje došao nego picajzlasto razrađeni D20 Modern. Naručio sam temeljnu knjigu (Samo 70 kuna!) i, iako mi se sistem svidio, knjiga baš i nije jer mi se raspala u rukama nakon drugog čitanja.

Što se tiče "Ravaged Earth" settinga, on me čak ni ne zanima toliko sam po sebi, al svidio mi se zbog toga što pruža dodatne Savage Worlds opcije igračima i slaže neke monstere i NPCje za GM-a) a i zato jer su njegovi autori pokušali na jednom mjestu sakupiti sve moguće klišeje šunda iz 1930ih što je uvijek dobrodošla inspiracija.

(GNN)

- 10:00 - Rubrika: Za dopisovanje (0) - Dečje novine, Gornji Milanovac - X marks the spot

<< Arhiva >>