Šund zabavnik

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Bok!
Ja sam Glupinickname a ovo je "Šund zabavnik" - trivijalni blog o trivijalnim temama. Njihov popis možete pronaći ovdje.

Čitamo se!

(GNN)

Stranice
Fantastika - SF&F podforum IMF-a
AV Club - krasan način za gubit vrijeme
TV Tropes Wiki - Learn it. Love it. Live it.
Roger Ebert - zakon recenzije i zakon blog
Wrong Side of Art - stoljeće filmskog šunda
Good Show Sir - samo najgore SF naslovnice
Shorpy - fantastični skenovi starih fotografija
Modern Mechanix - vickasta znanost jučerašnjice
Tales of the Future Past - budućnost kakva je trebala biti.
Dark Roasted Blend - kul stvari iz znanosti, tehnologije i šunda

Blogovi
"Beware! The Blog!" - moj stari blog
At the Diner - patnje mladog Nighthawka
Blogov kolac - blog Darka Macana
Svijet u boci - odem pa čitam
Nefove kolumne - funny as Hell
Nepoznati Zagreb - "Ulicama moga grada..."
Dečko koji obečava - trash movies galore
Almighty Watashi - da ne postoji, trebalo bi ga izmislit





09.03.2009., ponedjeljak

O šumama i gorama

Na prvom, probnom sessionu WFRP-a u ožujku prošle godine igrači su bili:

Watashi -> Raynard Allenstag, čarobnjakov šegrt
Njegova cura -> Galina Beyer, ribarica
Khaleesi -> Yuviel Fairwater, robinhudovska elfica
Jay -> Hildebard Oberholzer, religijski fanatik

Galena, Raynard i Yuviel su krenuli iz malog obalnog sela Frucktenwalda prema gradu Arnsbergu u kojem je neki čika doktor planirao ekspediciju u Crne planine i pozvao sve sposobne pustolove da mu se jave za posao (osim ako su haflinzi jer svi znamo da su oni prljava kradljiva bagra).

Nakon Raynardove briljantne ideje da se umjesto dva dana cestom radije putuje četiri dana rijekom, ekipa se uputila uzvodno e da bi u roku od jednog dana prvo zgubili jedno od dva vesla a zatim i kompletni čamac (loši Perception checkovi tijekom logovoravanja na obali). Robinhudovska elfica Yuviel se uspjela izgubit u šumi no srećom je zato tu bila ribarica sa rijeke da im objasni naviganje šumom pomoću mahovine. Pronašavši cestu proveli su večer u kočijaškoj krčmi "Buzdovan" gdje su upoznali religijskog frika Hildebarda.

Drugi dan su sreli starog čiku obješenog u kavezu pokraj ceste ko kaznu za česta pijančevanja. On ih je zamolio da ga oslobode i da će im dati savjet. Nakon što su to učinili, uslijedio je savjet "Pazite se opasnosti jer privodnost je varljiva" što su i likovi i igrači dočekali kolektivnim kolutanjem očima. Elfica ga je na to pokušala ubit ali čika je utekao u šumu gdje se robinhudovska vilenjakinja uopće ne snalazi.

To popodne likovi su došli na križanje kojeg zapravo tu ne bi trebalo bit. Pustolovi su se odlučili krenuti istočnom cestom što ih je dovelo do krčme "Veprova glava" kojom je upravljao mudri elfovski domačin. I sve bi bilo super - topla krčma, pijani gosti, svinja na ražnju, pohani sir za Yuviel - da Hildebardov od boga urođeni osjećaj za opasnost nije krenuo vrištat da tu nešto ne štima dok je Raymond na trenutke osjećao puhanje vjetra kao da je čitava zgrada zapravo ruševina.

U taj čas, jedan od gostiju zakračuna vrata a svi navale na naše junake!

Govoreći poput jedne osobe, krčmar, konobarice i gosti povikali su "Nema vam spasa!" Naši junaci uhvatiše oružje i započeše borba. Elfica je skoro pala na nulu i krepala dok je ribarica odalamljena šakom u glavu završila na podu. Raynard i Hildebard su se s druge strane prošli čist okej.

Sa svakim gostom kojeg bi ubili, čitava krčma bi zatitrala poput pustinjske fatamorgane: istovremeno je bila rasvijetljena, uredna birtija ali i nagorjela ruševina. Na koncu su se zadnja dva monstera pretvorila u identično izgledajuću prikazu koja ih posljednjim dahom prokleo i umro. Ekspertno poznavanje nauke i legendi Carstva Hilderbarda i Raynarda pokazalo je kako je ovo čudovište bio posebna vrsta undeada koji se krije po ruševinama, iluzijama ih pretvara u prekrasne zgrade i po potrebi se kopira u druge ljude kako bi privukao, ubio i pojeo.

Nakon toga je uslijedilo putovanje mračnom ukletom šumom, popračeno usputnim vandalizmom protiv napuštenog oltara Kaosa zap rinošenje ljudskih žrtvi. Drugo jutro, šuma je opet izgledala normalno i likovi su se našli nedaleko Arnsberga.

Nakon što su Yuviel i Galina završile kod lokalnog ranarnika na oporavku (jer, naravno, niko u skupini nema Healing skil) u Arsnbergu su ih dočekale dobre i loše vijesti. Loša vijest je bila da se doktor već odavno uputio iz grada na svoju ekspediciju. Dobra vijest je bila da je carska vojska na sjeveru konačno razbila dvomjesečnu opsadu grada Middenheima i pritom porazila Hordu Kaosa.

Usljedilo je općenarodno veselje sa plesom, pivom i pljeskavicama. Drugo jutro, Raynard i Hildebard probudili su se mamurni pokraj velke bačve pive na kojoj je pisalo "NAGRADA". Veseli time što su osvojili nagradu zak oju se ni ne sječaju da su se natjecali, veselo su je krenuli kotrljati ulicama grada da bi začuli čudne zvuke iz nje, kao da se u njoj nešto nalazi. Bio je to leš mrtvog patuljka.

"Najgora. Striptizeta. Ikad." zaključio je Raynard.

(GNN)



- 10:00 - Rubrika: Za dopisovanje (1) - Dečje novine, Gornji Milanovac - X marks the spot

<< Arhiva >>