Šund zabavnik

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Komentari On/Off

Bok!
Ja sam Glupinickname a ovo je "Šund zabavnik" - trivijalni blog o trivijalnim temama. Njihov popis možete pronaći ovdje.

Čitamo se!

(GNN)

Stranice
Fantastika - SF&F podforum IMF-a
AV Club - krasan način za gubit vrijeme
TV Tropes Wiki - Learn it. Love it. Live it.
Roger Ebert - zakon recenzije i zakon blog
Wrong Side of Art - stoljeće filmskog šunda
Good Show Sir - samo najgore SF naslovnice
Shorpy - fantastični skenovi starih fotografija
Modern Mechanix - vickasta znanost jučerašnjice
Tales of the Future Past - budućnost kakva je trebala biti.
Dark Roasted Blend - kul stvari iz znanosti, tehnologije i šunda

Blogovi
"Beware! The Blog!" - moj stari blog
At the Diner - patnje mladog Nighthawka
Blogov kolac - blog Darka Macana
Svijet u boci - odem pa čitam
Nefove kolumne - funny as Hell
Nepoznati Zagreb - "Ulicama moga grada..."
Dečko koji obečava - trash movies galore
Almighty Watashi - da ne postoji, trebalo bi ga izmislit





11.01.2009., nedjelja

Fantasy portreti, dio treći

Se sjećate kad sam, polovicom prošle godine, poslal crteže nekih fantasy likova kaj sam crtal u trenucima dosade? I kak sam post sa crtežima ludih naučnika završil sa obećanjem da "sljedeći tjedan nastavljam sa fantasy portretima"?

E pa, nit sedam mjeseci kasnije, evo tog tjedna!

Arbogast Troog – lawfull neutral half-orc klerik kojeg sam igral u jednoj od mnogih D&D kampanji abortiranih nakon 3-4 sessiona. Tvrdoglav, tup i ponosan, Arbogast je svećenik reda i zakona koji je iz političkih razloga (nespremnosti da popusti dekadentnom plemstvu i korumpiranim trgovcima) poslan u "osvajačku ekspediciju" novog kontinenta… sa jednim brodom i 20 ljudi. Vlasti očito ne očekuju njegov povratak ali Arbogast ima velke planove: nakon kaj obnovi staru utvrdu na obali oceana, želi uz pomoć domoroca sagraditi mrežu signalnih semafora kojima bi sela mogla dojavljivati pojavu bilo kakvih opasnosti. Još kad bi ove to zanimalo… zubo

Aristocrat – u D&D 3rd Edition Dungeon Master's Guideu spominju se četiri klase za sporedne likove u avanturama kroz koje vodite igrače. Aristocrat je jedan od njih. U mojoj verziji, to je gradski elf fićfirić koji se voli preseravat svojim poznavanjem mačevanja.

Asasin – rezultat duge, dosadne večeri na moru dan nakon kaj sam prvi put saznal za Diablo 2 expansion u kojem je Asasin trebal biti jedan od novih likova. Crtež je još neuredniji nego drugi jer je počel ko puka skica u teci.

Automaton – inspiriran sličnim steampunkoidnim robotima na parni pogon iz igre "Thief 2: The Metal Age". O Thief igrama sam već pričal ovdje. Mislim da je moja verzija tih robota, sa kotačima umjesto nogu, mačem umjesto topa i satnim mehanizmom puno tiša i elegantnija. cerek

Monk – u još jednoj abortiranoj D&D kampanji, frend je zaigrao svirfneblin monka. Sfirneblini su nešto ko D&D gnomovi, samo kaj su još ružniji i žive pod zemljom. Usprkos svemu tome, nije bio zadovoljan mojom vizualnom interpretacijom njegovog lika. wink

Paladin – Inspiriran paladinima iz Warcrafta i crtan na sessionu, ostal je nedovršen. Ak pažljivije pogledate, skužili bute kak sam počeo risati i nekakve ureze po glavi od čekića: mogu se vidjeti konture planina, jedna šuma i oblačno nebo iznad nje iz kojeg puca munja. Nisam više siguran što je pisac htio reći sa tim.

Warrior – još jedna od NPC klasa iz 3rd Edition D&D-a. U ovom slučaju, ovo je ljeni i korumpirani gradski stražar.

U posljednjem nastavku GNN-ovih crteža pogledajte: mape i šund heroji!

(GNN)

- 13:27 - Rubrika: Za dopisovanje (5) - Dečje novine, Gornji Milanovac - X marks the spot

<< Arhiva >>