Šund zabavnik

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Bok!
Ja sam Glupinickname a ovo je "Šund zabavnik" - trivijalni blog o trivijalnim temama. Njihov popis možete pronaći ovdje.

Čitamo se!

(GNN)

Stranice
Fantastika - SF&F podforum IMF-a
AV Club - krasan način za gubit vrijeme
TV Tropes Wiki - Learn it. Love it. Live it.
Roger Ebert - zakon recenzije i zakon blog
Wrong Side of Art - stoljeće filmskog šunda
Good Show Sir - samo najgore SF naslovnice
Shorpy - fantastični skenovi starih fotografija
Modern Mechanix - vickasta znanost jučerašnjice
Tales of the Future Past - budućnost kakva je trebala biti.
Dark Roasted Blend - kul stvari iz znanosti, tehnologije i šunda

Blogovi
"Beware! The Blog!" - moj stari blog
At the Diner - patnje mladog Nighthawka
Blogov kolac - blog Darka Macana
Svijet u boci - odem pa čitam
Nefove kolumne - funny as Hell
Nepoznati Zagreb - "Ulicama moga grada..."
Dečko koji obečava - trash movies galore
Almighty Watashi - da ne postoji, trebalo bi ga izmislit





06.10.2008., ponedjeljak

Star Wars: rat klovnova

Jučer sam pogledal "Rat klovnova". A skoro nisam. Otišli smo u kebabdžinicu di je ispred nas bilo jedno 15 školaraca - samo se školarci tolko grče pretvarat da su punoljetni; mi stariji znamo bolje - koje je kebabdžinarka posluživala kebabom u svojoj usporenoj kebab nirvani zbog koje su Jay & frend čekali kojih 20 minuta da dođu do kebaba.

Jimmy je na to krenul pizdit da smo propustili početak i da nema smisla sad ić gledat film a ja sam onda rekao "Pa, onda bi me baš mogli pričekat da si i ja odem po kebab!" na što mi je Jimmy razbio naočale i odlučio da ipak oče ići u kino.

Vrhunac "Rata klovnova" je transvestitski rođak Jabbe the Hutta koji govori ko Eric Cartman. Fakat. To i vickasta vojska Jar Jar Binks droida. Droid kaže "Nemamo štita!", drugi kaže "Štoooo?" i umre. Onda kasnije jedan klovn kaže droidu "Okruženi ste!" i droid kaže "Štoooo?" i umre. Očekujem da će se u kratkometražnom TV crtiću – čega su "Klovnovi" pilot – droidi gađat tortama i sklizat na banane. Ho ho ho. Evo, već sam se upiškio od smijeha.

U "Danse Macabre", svojoj prejebenoj zbirci eseja o hororu, Stephen King je napisal kak su loši horori oni di ti likovi triput objašnjavaju istu stvar. E pa tako i u "Ratu klovnova". Dooku presječe kamen, kaže "Što je ovo? Kamen?" a Anakin mu veli "HA HA! Presjekao si kamen!" dok na ekranu, fakat, leži presječeni kamen.

Uglavnom, crtić je bil drek al, realno, sam sam si kriv: znal sam da nisam ciljana publika (to bi bili pikači do 12 godina) al, jebiga, htio sam se vidit sa društvom pa smo, eto, završili u kinu. Ako ništa drugo, crtić ljepo izgleda - nemrem se nagledat robota, svemirskih brodova i tenkova - no, Lucasarts će još puno žganaca jesti dok ne postane novi Pixar.

(GNN)

- 10:27 - Rubrika: Za dopisovanje (1) - Dečje novine, Gornji Milanovac - X marks the spot

<< Arhiva >>