Šund zabavnik

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Bok!
Ja sam Glupinickname a ovo je "Šund zabavnik" - trivijalni blog o trivijalnim temama. Njihov popis možete pronaći ovdje.

Čitamo se!

(GNN)

Stranice
Fantastika - SF&F podforum IMF-a
AV Club - krasan način za gubit vrijeme
TV Tropes Wiki - Learn it. Love it. Live it.
Roger Ebert - zakon recenzije i zakon blog
Wrong Side of Art - stoljeće filmskog šunda
Good Show Sir - samo najgore SF naslovnice
Shorpy - fantastični skenovi starih fotografija
Modern Mechanix - vickasta znanost jučerašnjice
Tales of the Future Past - budućnost kakva je trebala biti.
Dark Roasted Blend - kul stvari iz znanosti, tehnologije i šunda

Blogovi
"Beware! The Blog!" - moj stari blog
At the Diner - patnje mladog Nighthawka
Blogov kolac - blog Darka Macana
Svijet u boci - odem pa čitam
Nefove kolumne - funny as Hell
Nepoznati Zagreb - "Ulicama moga grada..."
Dečko koji obečava - trash movies galore
Almighty Watashi - da ne postoji, trebalo bi ga izmislit





05.12.2007., srijeda

Apokalipsa u magli

Redatelj Frank Darabont proslavio se tijekom 1990ih zatvorskom dramom "Iskupljenje u Shawshanku“ - meni ful dragom filmu za koji me totalno iznenadilo kad sam saznao da se bazira na priči Stephena "Pišem splatterpunk horore“ Kinga. To otkriće me odvelo do njegove odlične zbirke "Different Seasons“ – kod nas prevedenoj kao "Godišnja doba“ - u kojoj se, između ostalih, nalazi i originalna priča "Rita Hayworth i iskupljenje u Shawshanku“.

Kada sam par godina kasnije saznao da će Darabont ekranizirati još jednu Kingovu zatvorsku priču – ovaj put roman "Zelena milja“ – mom veselju nije bilo kraja. I, iako me ekranizacija nije impresionirala ko "Iskupljenje“, ipak je to ispao čist solidan film.

Frank Darabont sad dolazi sa još jednom adaptacijom Kinga: ovaj put njegove horor priče "The Mist“. Objavljena prije kojih 30ak godina, radnja se vrti oko katastrofalne ljetne oluje nakon koje se mali novoengleski gradić nađe obavijen misterioznom mliječno-bijelom maglom. To i ne bi bio tolki problem da se u njoj kriju bizarni golemi kukci koji žele poklopati sirote ljude i pipci kojima na Zemlji nema mjesta. Mala skupina preživjelih zabarikadira se u lokalnom supermarketu u čijoj klaustrofobičnoj atmosferi polako počinju gubiti razum, uvjereni kako je nastupio smak svijeta.

Kolko god radnja možda zvučala ko ispeglana verzija Carpenterove "Magle", ljudima se očito svidjelo Kingovo miješanje apokalipse, čudovišta i psihološkog horora. Ne samo Darabontu, čija ekranizacija, eto, upravo igra u američkim kinima, već i Japancima, kojima je Kingova priča bila jedna od inspiracija za prvu "Silent Hill“ igru .

S nestrpljenjem očekujem misteriozne tentakulate skrivene u "The Mist". U kinima, naravno, ne u stvarnosti. Nisam ja japanska školarka.

(GNN)

- 11:10 - Rubrika: Za dopisovanje (2) - Dečje novine, Gornji Milanovac - X marks the spot

<< Arhiva >>