Šund zabavnik

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Bok!
Ja sam Glupinickname a ovo je "Šund zabavnik" - trivijalni blog o trivijalnim temama. Njihov popis možete pronaći ovdje.

Čitamo se!

(GNN)

Stranice
Fantastika - SF&F podforum IMF-a
AV Club - krasan način za gubit vrijeme
TV Tropes Wiki - Learn it. Love it. Live it.
Roger Ebert - zakon recenzije i zakon blog
Wrong Side of Art - stoljeće filmskog šunda
Good Show Sir - samo najgore SF naslovnice
Shorpy - fantastični skenovi starih fotografija
Modern Mechanix - vickasta znanost jučerašnjice
Tales of the Future Past - budućnost kakva je trebala biti.
Dark Roasted Blend - kul stvari iz znanosti, tehnologije i šunda

Blogovi
"Beware! The Blog!" - moj stari blog
At the Diner - patnje mladog Nighthawka
Blogov kolac - blog Darka Macana
Svijet u boci - odem pa čitam
Nefove kolumne - funny as Hell
Nepoznati Zagreb - "Ulicama moga grada..."
Dečko koji obečava - trash movies galore
Almighty Watashi - da ne postoji, trebalo bi ga izmislit





03.12.2007., ponedjeljak

Vampiri, steampunk i psihopati, oh my!

Evo mene opet nakon desetak dana odmora. Nakon kojih pet tjedana štrebanja za faks, trčanja po festivalima, volontiranja, honorarnog rada i sličnih svaštarija uzel sam si pauzu od pisanja za blog. Al sad sam opet tu, na sreću i radost petoro ljudi koji me čitaju. Tema dana: horor triler "Perfect Creature".

Ovaj novozelandski film zbiva se u alternativnoj povijesti di su srednjovjekovni alkemičarski eksperimenti stvorili virus koji je dio ljudi pretvorio u vampirolika stvorenja. No, umjesto da krenu klat ljude, dotična "Braća" formirala su mješavinu znanstvenog instituta i svećeničkog reda koji je, u zamjenu za krv, iskoristio svoje regenerativne sposobnosti za izum različitih seruma. Srećom po njih pa su im alkemičari stvorili masu boleština koje je trebalo uništit, inače ta simbioza ne bi dugo trajala.

Tristo godina kasnije svijet je predivno stilizirana mješavina noira, viktorijanske ere i tehnologije iz 1940ih u kojoj cepelini brundaju nad džinovskim gradom punim neo-gotičkih zgradurina i tvorničkih dimnjaka. No, kada jedan od vampiroida prolupa i postane masovni ubojica, osjetljivi suživot dvaju vrsta je ugrožen.

Jednom kada prođem fakat guba ideju svijeta koji je mješavina "Equilibriuma" i "Grada tame", moram priznat da je priča malo preveč klišeizirana. Vampiri su recimo – što je danas popularno - to uglavnom sam po svom pijenju krvi i fizičkoj nabrijanosti. Drugi klasični kliše je nevoljko partnerstvo dvoje različitih istražitelja – ovdje, zgodne inspektorice i jednog od Braće. Ludi ali briljantni ubojica iz "Sedam" posjeti priču filma kao i Zavjera Onih na Vlasti koji žele prikriti svoj vlastiti kurcšlus.

"Perfect Creature" nekak nikad ne postane više od pukog zbroja svojih elemenata. Glumci ko da su na auto-pilotu, a ni priča nije puno bolja: svaki preokret radnje i reakcija likova izaziva deja vu ko da sam ih već vidio u bar tri druga filma… Što vjerojatno i jesam jer moja podsvijest voli arhivirati klišeje, sam kaj joj se nikad ne da bilježit gdje je točno naišla na njih. Kakav je, film zapravo puno bolje funkcionira kao ideja za RPG avanturu di je korištenje klišeja ne samo česta, već i poželjna kvaliteta.

P.S. Kao i uvijek, u slici na početku posta je link na IMDB podatke o komentiranom filmu. :)

(GNN)

- 23:21 - Rubrika: Za dopisovanje (2) - Dečje novine, Gornji Milanovac - X marks the spot

<< Arhiva >>