< | studeni, 2007 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Nastavljamo dalje u revijalnom tonu sa naredna četiri mjesta na GNN-ovoj top listi SF&F pisaca onakvoj kakva je bila u mjesecu studenom, godine Gospodnje 2007. 08. Jeff VanderMeer – njegova knjiga "City of Saints and Madmen" kaotična je zb(i)rka priča, rječnika, turističkih pamfleta i teorija zavjera čiji je glavni junak grad Ambergris, tropska luka koju su osnovali pirati nakon uništenja bizarne lokalne kulture ljudi-gljiva. Njegov drugi roman - "Shriek: an Afterword" - nastavlja sa morbidno duhovitom pričom o Ambergrisu no, u kojem se VanderMeer, umjesto puke književne spektakularnosti, puno više (i uspješnije) fokusira na radnju i likove. 07. Dan Simmons – pisac koji se proslavio početkom 90ih space operom "Hyperion", Simmons je autor koji voli žonglirati žanrovima. Rezultati redovito budu spektakularni, iako ne uvijek na način kako je on to zamislio. I dok su mi prva dva dijela "Spjeva o Hyperionu" bila najzabavnije space opere ikad, druga dva su bili nepotrebni nastavci. Njegov mi je "Illium" bio super, dok je "Olympos" bio sranje. Usprkos tome Simmons me ne prestaje me fascinirat: kakav god bio, nikad me ne ostavi ravnodušnim. 06. Neil Gaiman – najpoznatiji po radu na stripu "Sandman", Gaiman posjeduje divno engleski talent kombiniranja morbidnog, bizarnog i duhovitog. Pročitajte njegovu verziju "Snjeguljice" da vidite na kaj mislim. Gaiman možda i nije najbolji pripovjedač ikad, ali njegovi romani – a pogotovo priče – obiluju slikama i idejama koje zaostaju u glavi nakon čitanja. Preporučam "1602" – Gaimanov strip o Marvelovim superjunacima rođenim u elizabetanskoj Europi i šestodjelnu TV seriju "Neverwhere" gdje je Gaiman radio kao scenarist. 05. Gene Wolfe – napoznatiji je po "Knjizi novog sunca", izluđujuće kompliciranog i divno zadovoljavajućeg tripanja o Zemlji u budućnosti toliko dalekoj da su na njoj izbljedile sve granice između stvarnosti, halucinacija i magije. Romani "Fifth Head of Cerberus" i "Knjiga dugog sunca" također su vrlo dobri. (GNN) |