Šund zabavnik

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Komentari On/Off

Bok!
Ja sam Glupinickname a ovo je "Šund zabavnik" - trivijalni blog o trivijalnim temama. Njihov popis možete pronaći ovdje.

Čitamo se!

(GNN)

Stranice
Fantastika - SF&F podforum IMF-a
AV Club - krasan način za gubit vrijeme
TV Tropes Wiki - Learn it. Love it. Live it.
Roger Ebert - zakon recenzije i zakon blog
Wrong Side of Art - stoljeće filmskog šunda
Good Show Sir - samo najgore SF naslovnice
Shorpy - fantastični skenovi starih fotografija
Modern Mechanix - vickasta znanost jučerašnjice
Tales of the Future Past - budućnost kakva je trebala biti.
Dark Roasted Blend - kul stvari iz znanosti, tehnologije i šunda

Blogovi
"Beware! The Blog!" - moj stari blog
At the Diner - patnje mladog Nighthawka
Blogov kolac - blog Darka Macana
Svijet u boci - odem pa čitam
Nefove kolumne - funny as Hell
Nepoznati Zagreb - "Ulicama moga grada..."
Dečko koji obečava - trash movies galore
Almighty Watashi - da ne postoji, trebalo bi ga izmislit





29.09.2007., subota

Vodila sam ljubav sa lezbijskom sirenom!

Buć, buć! 1904. je i Agnus (uvijek odlični Rufus Sewell) je cinični šef cirkusa čija cura Lily (uvijek... odlična - Heh, heh! - Carla Gugino) glumi sirenu. No, nakon kaj im ludi čiča pokaže pravu stvar (Rya Kihlstedt) skrivenu u svojoj kući, Agnus se polakomi za parama koje bi mogao zaradit u Americi prikazujući ju širokim narodnim masama. Otevši ju didi, Agnus i Lily se upućuju jedrenjakom preko Atlantika, no sirena se pokaže daleko opasnijom od komada sa ribljim repom.

Ako želite vidjeti katalog starijih horor klišeja, "Smrtonosna sirena" je dobar izbor. Počinje sa cirkuskim nakazama, maglovitim močvarama i golemom derutnom palačom. Nastavlja sa luđacima čija su lupetanja zapravo pronicljiva upozorenja i pisanim svjedočanstvima. Dodajte tomemalo ludila i lezbijski odnos Carle Gugino i sirene u najboljoj tradiciji Le Fanuove "Carmille". I ko šećer na kraju, film završava riječima da "postoje stvari koje čovjek ne bi trebao znati."

Ko i dosta horora, i "Smrtonosna sirena" se morala prije ili kasnije popiknut na problem likova koji bi mogli riješiti radnju u pet minuta samo da uključe mozak. To što se ovdje ta situacija pojavi tek nakon prvog sata filma ide na čast redatelju i scenaristu Sebastianu Gutierrezu. On zaslužuje daljnje bodove zato kaj je bazirao horor na totalno netipičnom čudovištu poput sirene i još napravio prilično solidan filmić na malom budžetu.

Glavna mana filma mi je već spomenuti problem idiotskih likova: nakon što mornari pronađu tipa mrtvog a njegovo grlo među sireninim zubima, oni je i dalje ne žele ubit nego je humano uspavaju strelicom. Dapače, iduću noć ju dođu pipkati jer, hej, ništa nije tako seksi ko bijesna kanibalka. Ubrzo nakon toga, "Smrtonosna sirena" postaje klon Aliena 2 i 3, i tu sam negdje izgubio interes za film.

Kolko god sama priča "Smrtonosne sirene" bila predvidljiva - a ona je zbilja, ZBILJA predvidljiva - glumci se definitivno trude. Među njima se, po meni, najviše ističe Rufus Sewell. Bilo bi vrlo lako odigrati prevaranta Angusa kao beskrupuloznog seronju, no Sewell ga je umjesto toga glumi kao iznenađujuće simpatičnu osobu. Nakon kaj jedan od likova nehotice ubije vlasnika sirene uslijedi ovaj razgovor:
Bailey: "Ubio sam ga! Završit ću u paklu!"
Agnus: "Smiri se! Bila je to greška! Nitko od nas neće završiti u zatvoru. Starac nije izlazio iz kuće a hranu su mu dostavljali jedanput tjedno. Dok ljudi primijete da ga nema, mi ćemo već biti na brodu za Ameriku."
Bailey: "Ali ići ću u pakao zbog ovog!"
Agnus: "Gle, tu ti ni ja ne mogu pomoć. A sad mi pomozi utovarit sirenu."

Ne znam kak vi, al ja sam se na ovo smijao na glas.

(GNN)

- 17:04 - Rubrika: Za dopisovanje (2) - Dečje novine, Gornji Milanovac - X marks the spot

<< Arhiva >>